denna eviga väntan


2008-12-30


Nya bloggen invigs med det här, korta, blogginlägget!


Jag sitter på nålar, jag har myror i brallan och mitt hopp är större än någonsin!
Ja, allt detta för ett packe med hårprodukter, som jag HOPPAS ska hinna komma till nyår, imorgon alltså...
Och det borde det göra, om leveransvillkoren och stämmelserna stämmer så att säga. Jag beställde i söndags och det skulle ta ca 48h för paketet att komma hem till mig stod det, so it better be true. Annars kommer mitt nyårs-hår inte bli.. riktigt som jag tänkt det och det vore ju ganska tråkigt tycker jag.
Så alla får hålla tummarna med mig, och varför inte slänga iväg en snabb bön till gud?
 
lookfantastic.com
446sek med frakt
(!!!!)
vilket kap..

Nog pratat om hårprodukter... Idag, eller snarare om 50 minuter!!!!, ska jag in till stan och ragga upp Elin, och därifrån tar vi tåget till Köping för att fika och umgås med Emma och Anna. Och här sitter jag,  nyvaken (råkade sova lite extra länge idag, ca 11.00) i min cremefärgade morgonrock och har det föööör gött, inte alls redo för att åka ner. Men det ska vi ändra på nu, och det betyder att jag inte kan fortsätta blogga.. Men, jag skriver nog några rader ikväll.

tjuuuululuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0