rese-cravings


2009-08-07

"Hej hej bloggeeeen"

Lagom då solen kom fram i Onsdags började jag jobba! Så dessa underbara soldagar har jag jobbar ääärslet av mig... Men det gör ingenting, jag får ihop pengar till min höst resa! Eller ska jag säga höst resor, ja jag hade faktiskt tänkt mig fler än en! En till Spanien är SPIKAD... Om ingen följer med mig åker jag själv. Jag ska hälsa på min Perico!
Och vem är Perico? Jo, eftersom jag har varit för slö för att skriva om Malta resan så är det en hel del saker som kommer att vara oklara för er läsare..

Perico, även kallad Pedro, är en spanjor som jag träffade i Malta. Han var också där med STS men bodde dock på ett hotell som hette Ramla som låg på andra sidan landet. Tur var väl att vi hade aktiviteter tillsammans osv. Den här snubben är nog den mest romantiska jag har träffat i hela mitt liv. Han tog sig genom hela malta, mitt i natten, för att träffa och säga hejdå till mig kvällen innan han skulle åka.. Hur gullig som helst. Vi håller kontakten via facebook och jag SKA åka ner till honom i höst :-)

Efter en hastig Perico-förklaring måste jag kasta mig in i duschen.. Börjar jobba klockan 15.00 nämligen. Det kändes uselt att komma tillbaka till jobbet efter en sån underbar semester med ma girls.. Tur är väl att mina medmänniskor på jobbet är så goa och roliga, annars hade det inte funkat.. Och en löneförhöjning gör det också helt klart värt att slita på!

Have a nice day humans!



Lisa, Isabelle, Rebecca och Elin i Malta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0