i see right through to you


2009-02-15



Bloggen gick ju ganska bra ett tag.. Sen så hände det något och jag glömde bort den, IGEN. Hur kan man glömma sin egna lilla blogg? Aw, god knows how..
Det var väl sisådär en vecka och två dagar sedan jag skrev, om jag minns rätt.. Men ska jag vara ärlig så har det inte hänt vidare mycket, jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjort, tror jag har ätit för dåligt idag... Det är då minnet sviker såhär, haha
.

Nu har jag setat i några minuter och skummat igenom mina minnen ifrån veckan.. Kom fram till att jag fick reda på mitt matteprov (som verkligen gick åt helvetet) och det visade sig vara VG, jag som trodde jag skulle få mitt livs första G eller IG.
Onsdagen bjöd på en tidigare avslutad skoldag tack vare doktorsbesök i västerås. Om jag vetat hur det skulle varit att åka dit, skulle jag hellre stannat kvar i skolan och t.o.m jobbat över! Usch fy fan, jag hatar verkligen att åka dit. Det sög verkligen ur min livsglädje och humöret har verkligen inte varit i topp sedan dess. Vidrigt är vad det är, sitter och stirrar på en bild Elin skickade för ett tag sen... Det är riktigt läskigt att jag inte såg hur äckligt smal jag var. Ja, hur som så ska jag försöka att inte gå ner mig för djupt i det här, brukar inte sluta vidare bra.
I torsdags klippte jag mig också, eller ja.. Toppade rättare sagt, fast det blev för kort som vanligt, tycker jag.. Men å andra sidan växer det mycket fortare nu när det är fräscht och alla risiga toppar är borta!
Fredagen var det min och Elins kväll.. Vi gjorde en stooooooooooor (jätte stor) fruktsallad, drack gooooooooott (jätte gott) mineralvatten, ramlösa mango, och spelade monopol! Till en början iallafall, sedan tittade vi på All the boys love Mandy Lane, en skräckis. Eller okej.. Elin tittade, petade på mig med jämna mellanrum och gömde sig under kudden medan jag sov, hahaha! Schysst kompis att somna mitt i en skräckfilm liksom? Sen drog vi på en till konstigt nog, Shrooms, som var riktigt spårad! Till och med lite läskig!
Igår, lördag, åkte jag in till Köping med Jimmy till Tim som hade någon typ av fest. Det var 100 gånger bättre än att vara hemma, även då jag knappt drack. Men jag var inställd på party-mode iallafall, haha! Fick skjuts hem av Jimmy också, kom nog hem lite fööööööööööör sent med tanke på att det skulle spelas match dagen därpå.
Idag, söndag, har jag hunnit med att renskriva lite hotell OCH spela match i västerås emot Skiljebo. Den slutade 3-3, och för min del blev det ett mål och en assist. En grymt rolig match måste jag säga!

Nu ska jag slänga mig i sängen (slänga, o ja)... Känner mig som en klubbad säl.. Kort skoldag imorgon, slutar ca 13.30, sen skjutsar pappa hem mig, hinner nog plugga lite, skriva här också hoppas jag, sen är det träning. HÄRLIGT, tror jag har rört mig för lite på senaste tiden... What a fail.




PUSS'nGOODNIGHT (minnet kom tillbaka tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0