tuffituffituuut


2009-02-21


Om man ändå såg ut sådär idag...

Gårdagen var heeeeel skön och lyckad om ni frågar mig! Men jag blev å andra sidan inte av med några saker på cupen. Sofias mobiltelefon, Martins jacka och alla andra saker som blev tagna: R.I.P
Jag är helt förvånad över att inget av mitt blev borttappat(?), fick t.o.m dricka kvar, så grymt stolt! Fast det var nog mest för att groggvirket tog slut, jag menar.. Rent kan man inte dricka, då blir man dum i huvudet!

Så nu kan jag ju passa på att tacka allihopa för igår, YOU ARE GREAT GUYS!
Kanske är lite onödigt att skriva det här, eftersom ingen får läsa min blogg (än?), förutom Elin.. Som för övrigt var riktigt uppe på väggarna och klättrade igår! YEAH. Sofia flög, tack vare Rebecca, in i tv:n hos Jonathan på förpärlan och skrapade upp underarmen för att sedan vara med och ha sönder ett bord på självaste Volvogården, hahahaha!
Kvällen var spårad, såå spårad.. Längesen det var så roligt på någon fest!

Elin och jag fixade oss hemma hos henne, sedan åkte vi till Köping tillsammans med Rebecca, Sofia och Sofia. Först landade vi hos Sanna där vi började lite smått, efter en stund gick vi över till Jonathan för att korka upp for real. Tut tut, akta tåget (SPÅR), det kan jag lova, alla var riktigt dragna och roliga. Vid halv elva(?) åkte vi alla iväg till Volvogården (Jag och Sanna utan våra jackor, vi ville inte att de skulle bli snodda). Minnet under vistelsen där är lite oklart, så jag går inte in på några detaljer.. Men grymt roligt måste jag säga åter igen att jag hade. Tack Zirak och Karam ;)

KVÄLLENS LÅT: FLO RIDA - RIGHT ROUND
KVÄLLENS "spontana kommentar": Robin Sundholm - Asså.. Din yoghurt.. och fåren!!
KVÄLLENS UUUUPS: Sofias jävla flyt med att ramla in i tv:n eller att ha sönder ett bord, HAHA!!

Just fasen.. Vi åkte hem riktigt jävla sent såg jag på min mobil.. Samtalslistan u know.. 03.25 skickades det sista sms:et ifrån min mobil, då jag låg i sängen med en varm vetekudde på magen för att, som vanligt, få upp värmen efter en frusen kväll/natt!

Idag mår jag dåligt! Däckade på soffan mitt på dagen och sov några timmar vilket inte är normalt om man heter Lisa Stenström. Hatar att sova på dagen, gör det aldrig.. Men det var nog tack vare den ynka-pynka förhöjda kroppstemperatur som febertermometern visade. Och.. Jag låter som en kråka, hihi, tjenixen!


FILMER SOM LADDAS NER JUST NU (hatar melodifestivalen):

Låt den rätte komma in
Patrik 1,5
Pineapple Express
The other Boleyn Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0