fyra dagars prognos


2009-01-23

Nu har elin knuffat mig i ryggen! Framåt, pushat på om att jag ska skriva här. Tur att någon gör det, skulle nog glömt bort det annars. Fyra dagar sen sist... Jag har tid, det har jag, men jag ödslar den på fel saker och ställen. Saken är bara just nu, att jag faktiskt har lite att plugga på! En bokredovisning, ordförståelse, engelskaglosor, hotell uppsats och att läsa i den förbaskat tjocka boken på engelska, som jag trodde skulle bli så roligt, SUCK. Och det sämsta är.. att jag inte har gjort något av det här. Jag har setat hela eftermiddagen och gjort en liten kort plugg-spelningslista som jag lagt in på USBt som sedan ska kopplas in i hemmabion. HAHA, helt sjukt, det har tagit mig ca 3,5 timmar... Snacka om bortkastad tid, egentligen... Men jag gillar att se saker ifrån den ljusa sidan, så jag glädjer mig åt att jag fått hem lite ny(gammal) musik. Ja, eftersom min dator är trasig så har jag inte så mycket att lyssna på...


LEONA LEWIS - RUN   
T.I feat JUSTIN TIMBERLAKE - DEAD AND GONE  
KANYE WEST feat YOUNG JEEZY - AMAZING  
JAMES MORRISON feat NELLY FURTADO - BROKEN STRINGS     
KANYE WEST - HEARTLESS           
KAT DELUNA - IN THE END

Dessa låtar är just nu "mest spelade" under min lilla plugg-period. En ny favorit är även Beyonce - Halo,
MEN, sen hittade jag en cover på den.. http://www.youtube.com/watch?v=BmlKcMx3NBk
Brudarna sjunger som gudar! Synd Beyonce, de här är nästan snäppet vassare..



Det var ju inte det här jag skulle skriva om idag egentligen! Tänkte ju skriva lite om helgen... Så, vad gjorde jag i fredags? Jo, jag gick i skolan, eller... Vi var på Restaurang Cullinaren, min grupp hade kallkök, dagen gick otroligt snabbt. Kvällen, och konstigt nog natten, var jag ute och gick utan ficklampa i mörkret. HUR DUM FÅR MAN VARA? Jag skojar inte när jag säger att mitt hjärta höll på att kväva mig uppe i halsen minst tjugo gånger under min promenad, och jag grinade lika mycket varje gång. Tror faktiskt den promenaden slog de flesta skräckfilmer jag sett under min hela livstid.
Lördagen gick inte ut på liknande saker.. Stressade ihop två stora fullpackade väskor under förmiddagen, samtidigt som jag dansade mig genom några läxor. Vid tre åkte jag ner till Ekbacken, stan, för att sen åka till Kungsör och träna (Sporten fotboll... OJ, tänker aldrig sluta). Slutade vid sex, åkte då till Elin där vi fixade oss. Åkte runt halv nio till Patrik och Köping med Sofia och Isabelle där vi spenderade kvällen. Vinet smakade lika gott som vanligt, tror faktiskt att jag ska skaffa mig en vinkällare och börja samla på mig alla goda redan nu, haha.
Söndagen = Plugg om jag minns rätt, inte så intressant iallafall.

CI-ao  (19 Januari 09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0