tvångs-inlägg


2009-01-31

Det här är egentligen inte ett frivilligt inlägg.. Elin pushar mig IGEN! Hon vet ju ändå vad jag gör och inte gör om dagarna och vad jag känner och tänker.. (Typ min andra halva) Så varför måste hon ha det nedskrivet? Bad memorie? Hursom.. Nu har det fan hänt en hel del den senaste tiden. Det kanske är då jag ska skriva här? -> ÅH JAG FICK NYSS SMS och jag är så jätte jätte glad! <-  Mer om det sen. Nu ska jag försöka skriva ner vad som skett på sistone.

Under den gångna veckan har jag:

~ Blivit sjuk, igen, INTE TRÄNAT med andra ord :-(
~ Pluggat för lite, egentligen inte.. Men har lyckats lägga ner för mycket tid på det jag redan kan. Istället för att exempelvis göra klart det jag har kvar sedan jag började (HOTELLARBETET)
.. Nej, det här var inge bra sett att sammanfatta min vecka på. Får försöka med en kort historia istället.

Förra helgen, som för övrigt känns som igår, bjöd på trevligheter. Fredagen var lugn, var till och med hemma ifrån skolan tack vare en äcklig förkylning som vägrade (dock gör fortfarande) lämna min kropp. Så jag orkade inte åka iväg till Cullinaren, tyvärr.. Det är så roligt där, så det var a big lost. En ännu större förlust var att jag inte kunde umgås med Alexander. Men det fick jag göra på Lördagen ändå, till viss del..
Lördagskvällen börjades hos snygg-Emmy! Vi hade egentligen ingen aning om vart vi skulle ta vägen sen, men.. Jag, Emmy, Felicia, Emma och Lise korkade upp. Senare fick vi sällskap av Alexander och Daniel, dock hade Felicia och Emma smitit iväg till någon annan. Men det var riktigt roligt ändå. Regeln till ölspelet som Lise hittade på, Tomten på glaskanten som man var tvungen att lyfta bort innan man drack och sedan sätta på, är nog det sjukaste regeln jag varit med om! Tydligen tyckte jag att jag var lite speciell och inte behövde ta bort min tomte, eller så ville jag bara inte följa någon regel, haha.. Ja, sedan gick det utför och minnet sviker mig ännu en gång. Fan. "Det var inte meningen att det skulle bli så mycket" är något som jag ofta får använda hemma hos mig, men det är å andra sidan ingen lögn. Det är så svårt att heta Lisa ibland, har ingen aning om hur mycket jag tål egentligen. Det är så jätte olika från gång till gång.
Hur som helst så åkte jag hem vid tolv (?) och var skapligt dragen, somnade i badkaret, HAHA. Nej usch, hädan efter ska jag sköta mig och vara ytterst försiktig, för nu är det så att min kära mamma och pappa har bestämt att jag inte får vara ute på några helger. Och att vara ute, menar jag att festa osv.
Söndagen spenderade jag i sängen, framför datorn och.. I sängen. Första gången jag legat och spytt "dagen efter". Oj, okej nu kanske jag gick lite över styr. Vem vill veta att jag ligger och spyr en söndag?

I veckan har jag som sagt inte tränat, och inte gjort klart mitt hotellarbete.. Men jag har däremot pluggat annat. Måndagen och fredagen spenderade jag med a freshment Ja precis, igår, Fredag så var jag hos Alexander.. Och nu idag, lördag för er som är trögtänkta, sitter jag här hos Elin. Och Alexander är i Munktorp på big 18-party och jag är offret/den lycklige som får massa roliga sms. :-)

Nu sitter Elin och undersöker och kollar igenom min mobil, i väntan på att jag ska bli klar här. Vilket jag känner att jag är också, vi måste gå och lägga oss. Klockan ställs på 07.00 då vi ska upp och åka iväg till Västerås på Aros champions leauge Cup 2009. Stort namn för sådan liten cup, haha. Ja, wish us luck!

Go'natt och sleeptight medmänniskor, det ska iallafall vi göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0