knottrig


2009-06-03

¿porque?

Nu är det såhär... att jag är totalt kass på stilmallar och kodmallar och fixa bloggar..
Gjorde ett tappert försök nu ikväll, men misslyckades rätt rejält, vet inte vad jag ska ta mig till.
Antingen så ber jag min syster om hjälp, ELLER, så försöker jag fixa det själv, som jag brukar kunna göra, tillslut.
Det kan ju inte bli sämre och tråkigare än det är nu :')
Jag hade inte tänkt uppdatera förens jag fixat bloggen, men eftersom det tar sån jävla tid så gör jag det ändå!

Helgen, yran, var spårad! Oväntat? HAHAHA, hell NO!
Fredagen var värst, jag var värst, jag tycker det är rätt jobbigt när folk påminner mig... Fast det var ändå rätt jävla roligt att jag, första gången jag träffade Uppsala Gustaf, höll på att göra världens längsta flod, hahahahaha!
Yes you heard me... Vittnet är Jennta, som hade min mobil och skickade sms till sig själv där det stod "Du är snygg :*".
Och i efterhand har jag fått höra min och Gustafs första konversation som löd
"Hej, fan vad snygg du är"
"Du med"
Sen gick det utför. Hahahahaha. Jag fick kramp i magen när hon berättade.
Kom hem säkert med Sofias bror! Mellanlandade hos Elin där jag sov x antal minuter/kvartar/halvtimmar.

Lördagen skulle jag upp för att jobba, 07 o'clock, sharp! När vaknade jag då? Jooo men klockan var väl en sisådär 11 någonting..
Wow, jag mådde INTE bra. Lyckligtvis är min chef så underbart förstående och lät mig stanna i sängen. Men dum som jag var la jag mig ute i solen och frestade på mitt huvud ännu mera..

Så med tom mage, dunkande huvudvärk drog jag på högsta volymen och började göra iordning mig. Sen åkte vi, Sofia Elin Issa Rebecca och jag, till Köping för att på även Lördagens kväll förfesta hos Robin med bla. honom, Max och Andreas!
Lite lugnade (för vissa, nämner inga namn) i alla fall... Började kvällen med två breezers, smart val Lisa, svagt är gott..
Sen bar det ner på stan, genom en skog med 10cm klack, med Issa och Max. Och just precis när Max yttrar sig om "hur skämmit det är att vi går bättre än honom igenom en skog med höga klackar" så faller jag handlöst framåt och blottar hela min bakre del, hahahaha.
Kvällen blev sen men också rolig!

Söndagen väcktes jag av chefen som kallade på förstärkning (av mig, fel person), men dit åkte jag och jobbade..
Händelserik dag på jobbet:
- Rensa och filéa gös
- Argumentera med bitchiga kunder
- Hälla öl över en liten bebis
med mera...

Sedan stressade jag ner till våran match mot Skiljebo. Det var min första match sedan... Januari tror jag!
Det gick rätt bra! Men inte för stackars målvakt-Sofia! Någon jävel fullföljde en löpning, även då hon hade tagit bollen, och körde knät rätt i ansiktet på Sofia.. Läs mer
http://www.magazin24.se/fotboll/2009/06/01/sofia-skadad-nar-sodra-vann



Under veckan har jag mått halvdant, så skolan har glidit undan lite. Men det är lugnt, har slitit som ett djur här hemma istället, med att plugga dårå. Nu blir skrivandet lite oseröst känner jag, men det är tack vare att min arm är felväxt och jag ser ut som en Quasimådo (FIN STAVNING), fast med puckel vid högra skuldran. Det gör ont och är obehagligt, så please take away the pain! JUST DET, dagens hallon och pain!! Glömde bort att jag körde med något sådant förut. Eller... Hade jag verkligen det?

DAGENS HALLON : Mitt "power-bad".. Hann bara i sisådär fem minuter kanske innan jag gick upp. Men skönt var det!
Jag kom på ett till hallon! En "isbjörnsfilt" som har värmt mig hela dagen.. (Suttit med knottrig hud all day long) Den är stor och lurvig och gosig!
DAGENS PAIN : Axeln, ryggen, nacken(?) och allt pluggande.. Och varm choklad. Usch vad äckligt det är!


Nu lär jag gå och borsta tänderna, sen krypa ner i sängen.
PS. Föresten så var det snuskigt kallt i mitt rum och i min säng igår kväll, det var obehagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0