been a while


2009-03-29

.. since i wrote here..

orsak 1:     TRASIG DATOR IGEN!!!! Fy fan:(
orsak 2:  tiden, vart har den tagit vägen? Skola, Jobb, Träna, Plugga, annat...
orsak 3:  finns ingen tredje orsak..

Och i fortsättningsvis kommer jag inte heller att skriva, knappt. Inte för ens jag har fått tillbaka min dator, som för övrigt inte gick att laga pga. för krossad... hahaha. Men, vi kanske kan fixa det på annat sätt, annars måste jag köpa en ny.

Idag fick jag ett nytt smeknamn av min pappa.. Spånhuve tack vare att jag stog högt upp i farmor och farfars träd och sågade ner massa grenar då typ 20 ton sågspån singlade ner i mina ögon och i mitt huvud.. Mitt i alltihopa får jag två feta grenar rätt i huvudet och halkar ner.. Inte 3 meter ner, till marken, som tur var... Utan mer halkar ner till några andra grenar. Denna händelse tyckte han var mycket rolig, därav namnet spånhuve. Själv tror jag det mest beror på att han erbjöd sig att göra det åt mig, men att jag var lite småelak och sa att trädet skulle gå av om han klättrade upp och att bara lätta personer som mig kunde göra det. 

Ugly betty har blivit min nya homie också.. Vet inte hur många avsnitt i hur många dagar jag tittat på, MÅNGA helt enkelt.. 
Jag har börjat sy också and i'm damn good at it... Bilder lägger jag upp sen när jag fått ihop några plagg.

Nu måste jag gå och läsa lite om glass, bädda min säng och ta fram busskort, nycklar osv tills imorgon så att jag inte glömmer något av det. 

P.S   Jag har blivit slarvig på "hur" jag skriver.. Och "vad" jag skriver.. Bloggen börjar spåra, uups. D.S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0