homesick


2009-03-11

Då var det dags för skutt igen, på torsdag... Tema maskering.
Kan verkligen inte låta bli att sitta och titta på Gossip Girl avsnittet, The Handmaiden's Tale,
och drunkna i alla sjukt snygga klänningar och masker, gaaah.
... eftersom jag är en liten kreativ filur så har jag letat fram en massa olika masker, klänningar och accessoarer.
Dock som jag själv inte ska/kan ha på mig, men det är väldigt inspirerande!
Än så länge har jag bara fått ihop en HELT klar bild, tema white and silver.
Och varför snygga Leighton Meesler är med på bild, är mest pga. håruppsättningen.


Och idag har jag inte varit i skolan heller.. Har inga planer på att gå i morgon heller, now you know that.
U know what? Det uttjatade hotellarbetet är snart, snart klart, underbart!
Nu väntar min obäddade säng på att jag ska göra den ännu mera obäddad, so it shall be!
Goodnight and go

Kommentarer

see you there då snyggo :]

2009-03-11





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0