i walk, they follow


2009-03-12

HALLÅ, hur har jag lyckats undgå två så bra låtar som dessa.. Måste verkligen tacka Alexander för att ha pimpat sin blogg med en liten musikspelare där han lagt in 10 braaaabrabrajättebra låtar. Toppar listan gör Kanye Wests låt Homecoming, damn good choice, skulle också placerat den högst upp!  
De två som jag tydligen lyckats missa är T.I - My Life Your Entertainment och Kanye Wests - Welcome to Heartbreak.
Liksom... Vad hände?

Känner på mig att två låtar kommer sättas på repeat imorgon när jag skriver Livsmedelshygiensprov.
Kapitlet handlar om Mikroorganismer, mikrober. Bakterier, svampar och virus i all ära! Såå det är ungefär vad jag sysslat med denna dag/kväll, pluggeliplugga.
Jag tänkte testa en ny plugg-teknik också. Har spelat in när jag läser hela häftet om Livsmedelshygien, som jag tänkte lyssna på när jag ska sova, får se om något fastnar, hahaha. I och för sig så kan jag ju redan allt nästan, men ändå.. Kanske sitter extra hårt om jag använder det som någon typ av vaggvisa.. Risken är bara att jag ligger och skrattar åt mig själv, eftersom det är min röst jag hör.

Idag har jag också kommit underfund med hur jag ska se ut imorgon på skutt, och vad jag ska ha på mig (tror jag). Det var verkligen svårt att hitta någon typ av mask, ögonmask, letade ihjäl mig och kom faktiskt hem tomhänt (nästan). 
Svart sprayfärg, Guldglitterspray, lösögonfransar och spets fick följa med.. Det plus en massa smink, glitter, pärlor, fjädrar, stenar och kälder ska göra min outfit för kvällen. Hoppas det inte ser för förjävligt ut, haha!

Nu är det hög tid för mig att stänga ihop datorn och sätta på mig själv, eller ja.. hahaha. Sätta på ljudet av mig själv.
Goodnight and sleeptight ya'll
puss ♥


Kommentarer

ja vad ska jag säga? alexander the musicguru typ, haha nerå. nejmen bra att nån gillart i alla fall ;)

2009-03-12




svar: haha oh yes ;D

2009-03-12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0