päron + äpple = ananas


2009-03-16

Det finns en frukt.. Som jag tror(?) är en blandning emellan ett äpple och ett päron, ser ut som det iallafall, importerat ifrån Japan om jag minns rätt.. Och vet ni var det lustigaste är? Jo, den smakar ananas! Helt sjukt god! Jag kallar den "äpple-päron"..
Det är som dom säger på den gamla wook-reklamen: "So fresh that you can taste the crunch!"

Dagens aktiviteter:

ATT VAKNA

praktik

tacka nej till äcklig strömming som de försökte stoppa i mig
gå hem till Elin på 20 minuter
åka hem till Hult
fördriva tid hemma i huset
plugga (titta på kläder)
päron+äpple

csi + ballar av stål     <-- här befinner jag mig just nu
gossip girl avsnitt 18
sova


imorgon är det skola, och jag ska ha JEANS, igen!! "wow" säger jag.. har nämligen aldrig trivts, tyckt att jag sett bra ut eller passat i det.. might gonna change my mind about that..

nu orkar jag inte skriva mer med en hand (har ett päron i den andra)
så so long underbaringar (HAHAHA  NOT, fjolligt)


Kommentarer

äpplepäron is the shit :D AAAAAAAASGOTT :D

2009-03-17




svar: HAHAHA we rule the school typ ;)

2009-03-18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0