stuck.. with each other


2009-03-14

Akon feat. Shontelle - Stuck With Each Other 

Lite töntig video kanske, om man frågar mig.. Men låten är å andra sidan så bra att man inte tänker på den kassa videon.
För övrigt så kommer låten att höras i filmen Confessions of a Shopaholic.

Och om en halvtimme börjar jag jobba! Vilket innebär att jag måste åka om 40 minuter..
Varför ska jag alltid bli så nervös och få fet ångest varje gång jag ska jobba? Jo.. Ja, jag är väl lite rädd för att göra bort mig. Men SO WHAT om det skulle hända.. Alla gör bort sig någon gång, nästan..
Det hänger ju rätt mycket på servitrisen och.. yes that should be me!

Nu måste jag springa och slänga ihop lite grejer sen åka.. Kommer hem innan 12 förhoppningsvis, hehhh...
puss&ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0