enchanted thing


2009-03-09

OJ OJ OJ! Jävlar i havet, Lisa har experimenterat med bloggen. Och till det bättre blev det helt klart, stod inte ut med att ha råkat valt en ful cerise (och gul?!?!!!) jävla stil-mall med tussilagos som banner, hahahaha! Det här är absolut inte min framtida design, hell no, men det är något att ha medan jag klurar på hur jag verkligen vill att bloggen ska se ut. Urgulliga Kanye-Nallen fick pryda min banner tillsammans med Kanye-hjärtat, såååååå fyndig var jag.



Vad jag gjort idag på min "hej Gunnel jag är sjuk" dag är i princis väldigt mycket av ingenting. Piano och film, piano, film, film piano.

Började klinka på Homecoming, Kanye West! Måste säga att den är rätt klurig, speciellt när det gå som snabbast.. Försökte komplettera de missade styckena med lite rap/sång... HAHAHAHA, behöver jag säga mer?

Satt och tittade runt på youtube och utsåg en favorit bland alla som spelar Homecoming, he's the winner winner, alla andra snubblar så mycket på tangenterna så congratzz :]

Jag som aldrig kan göra en sak i taget har såklart andra låtar påbörjade också..
- River flows in you : Yiruma
- Beautiful : Akon
- Can you feel the love tonight : John Lennon

Måste säga att det är heeeelt underbart att spela piano, när man får till det.. Ska hålla mig till dessa låtar och försöka få dom riktigt jävla bra. Om jag lyckas så hamnar dom med stor säkerhet här på bloggen :-)

Nu ska jag sätta mig och fortsätta spela, C to the I to the AAAAO - CIAO!

Kommentarer

gillar temat som fan hörru :] sen måste jag få höra homecoming, du har inget val. hahaha ;k

2009-03-09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0