3am


2009-03-09


Tvär kurva det där.. haha.
Ifrån typ 1 trogen läsare , elinp my man, till 400? Vad hände?


Och sedan har jag en fråga till "alla" er där ute... Sendrag i magen, vad gör man för att på bästa och snabbaste sätt bli av med det? Lyckades med något i den stilen när jag gjorde min kvälls-stretching.

Sen kan jag ju påminna om att Jonathan Kandelin turns 19 tomorrow, så big grattis säger vi till honom! :-)



Nu är det GOD NATT om jag ska orka ta mig till skolan imorgon.
Klockan ställd, 05.45,
seeyou in your dreams

Kommentarer

om du minns så gjorde du typ reklam för bloggen på bdb, så det var kanske där dina 400 läsare kom ifrån ;) aights, smart, jag vet ;K ...å jo, grattis på min broder också. ;D

2009-03-10





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0