hello humans, my name is abo.


2009-03-11

Hahaha, med en tår på kinden ett stort jävla aaaaaaaaaawwwwww tittar jag på lilla lilla söta apan.
Jag skojar verkligen inte när jag säger att jag snyftar så fort jag hör/ser den där videon... :' (


En annan video/reklam som jag också sitter och stört tjuter till, dock av rädsla, när den visas på tv är den andra jävla Gainomax -videon!!!
Jag får verkligen MEN för livet när sånnadär dyker upp, panik, tappar dosan i golvet, batterierna åker ut, går inte att stänga av tvn... så jag är tvungen att LIDA ut hela reklamen bara för att jag är för feg för att närma mig tvn, jag menar.. Hon/han/den/det kanske kommer ut ur tvn?!?!


När vi ändå snackar rädsla och sådana känslor.. Kan jag ju säga att det är med en stor klump i magen jag inväntar fredagen.. Fick en tidigare tid hos Nils-Erik, doktorn + att jag ska ta massa blodprover och ett nytt ekg, I wish myself big damn luck, lär behöva det. Hoppas allt är "som vanligt" och att jag kommer hem med ett leende på läpparna och kan tagga mig själv inför Lördagen!

Ja, på Lördag då jävlar.. Uppe med.. månen? 04.00 ställs klockan på, börjar jobba 05.00.. You go girl, anything for money! Lär bli rätt bra betalt eftersom jag säkert kommer få jobba till sent på kvällen, as usual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0