oj.. oj oj


2009-05-30

yoghurt... fruknt funkade inte? något annat än det vågade jag inte prova.
jag är sjukt spyfärdig, tror inte jag får ner något över huvud taget. försöker med jäkla yoghurten men den.. uh..
föresten, så är jag billig som bara den! billig i drift så att säga.. alkohol"-vägen"
jag orkar inte med att min väska och min mobil inte är hemma, men jag hoppas att sofia har mobilen och elin har väskan, tror det va så. jag hann ju mellan-landa hos elin.. sova lite t.o.m! haha, tack för det brow from another hoe.

jag skulle egentligen jobbat klockan sju, men så vaknar jag vid halv nio av att ingen väcker mig.. hoppas dom ringt min chef :s
ikväll kör vi igen!!!! :D:D:D:D:D:D när jag nyktrat till (skriver ovanligt bra för att vara lite bakis, haha)
det var riktigt riktigt roligt igår! började vid halv åtta hos robin med han och andreas och elin och sofia! sen kom max, mårten och måns... vi spelade kubb! det resulterade att max och andreas vann, enbart tur :( hahaha. however, max och jag emot elin och andreas blev det sen.. VILKA VAR BÄST? jo, max och lisa! helt helt helt klart ;] puss på det!
sen gick vi ner på stan, och träffade folk, sen behöver jag inte skriva mer! och inte tack vare att jag inte kommer ihåg allt, utan tack vare..... hahaha, glöm det.

nu ska jag sova mer, HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0