for real


2009-05-25

tell jesus the bitch is back...  Precis hon (kommer inte ihåg namnet och orkar inte kolla upp det) i Gossip Girl i dagens avsnitt sa.

Datorn fick jag tillbaka i onsdags, men orken efter jobbet har inte funnits.
Nu har jag legat i sängen i två timmar och bara drygat runt på nätet (haha, låt mig inte skriva så igen). Varför är jag inte som min syster? Går och lägger mig för att sova vid tio? Laddar inför morgondagen? Bra frågor som jag inte har några svar till.

Det har varit underbart att haft lång-ledigt! Eller ja... Ledigt och ledigt vet jag inte, men ledigt ifrån skolan åtminstone. Torsdag, fredag, lördag bestod av jobb och idag hade jag fullt upp med att plugga och träna.

En tanke slog mig när jag satt och pluggade... "Här sitter jag och läser om bladgrönsaker, blomgrönsaker, fruktgrönsaker, hur de förvaras, vilka näringsämnen de innehåller osv.. Vad är det för väg jag skuttat in på?" Erkänn att det låter rätt fjolligt att plugga och läsa om grönsaker istället för exempelvis.. Historia, Nordirlandkonflikten? Ha-ha-ha. No words for this one.

Nej men ojsan, nu börjar mitt nyduschade hår dra ihop sig och bilda små lockar känner jag! Kittlar på ryggen gör det också, håret är halvblött och det luktar jävligt gott! Lite inside-information.. Kanske lite to-much-information också, vad vet jag? Hur som helst så är jag jävligt trött och borde inte vara vaken nu. Känns som om jag slår ihop datorn och börjar tagga inför en heldag i köket på Culinaren imorgon. Frestande när meterologerna predikar för 20*C .. Typ inte!

Nighty nighty ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0