lägenhet?


2009-09-03

Vilket break jag har tagit mig ifrån bloggen nu.. tur att jag har något riktigt roligt att berätta redan i "första" inlägget!
För 4650kr i månaden + el + mat kommer jag leva i min tvåa på 67m².
Det är en sekelskiftslägenhet, vilket betyder att det är tre meter upp till taket och skyhöga fönster. Den är så mysig! Jag längtar verkligen.. Nu blir det dock att jobba på som en dåre för att få ihop lite extra cash innan flytt. Måste ha råd med nya möbler och diverse prylar.. Sen är det alltid bra att ha ett konto med reservpengar ifall det nu skulle behövas.
Jag är lycklig!
Nu kommer min blogg nog mer handla om hur man klarar sig bäst,
som fattig student i en fin lägenhet ;-)


Kommentarer

vart ska du flytta? :D

2009-09-03




åååh... va fusk :D

2009-09-04





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0