överlevaren..


2009-09-06

sunday, bloody sunday
O
ja! Det är precis vad det är. Så sjukt mör efter helgens arbetspass.. Lite sömn och vila, mycket jobb. Tror jag kom upp i 33 timmar den här helgen. Och emellan det har jag försökt hålla mig i form vilket har gett mig en sjujävla träningsvärk i både mage, armar och ben. Faktiskt så känns det som om någon skulle ha använt mig som slagpåse, haha.

Natten till fredag, lördag och söndag har jag försökt leta på en divan-soffa till min lägenhet.
Funderar på någon i den här stilen, fast brun. Eller beige. Men då om soffan är brun, vill jag ha en ljus ryamatta, om soffan är ljus vill jag ha en mörk ryamatta.. Annars smälter det ihop så fult!


Min lista över alla saker jag behöver inhandla inför flytten och till lägenheten är mil tals... Kan ge er lite smakprov:
- Soffa
- Tv-bänk
- Säng
- Matta
- Lampor
- Soffbord
- Sodastreamer (ja, det skulle bli dyrare om jag köpte vanligt mineralvatten.. är stor konsument)
- Dammsugare
- Ton av vanilj doftljus
- Tre meter långa gardiner
- Filtar
- Kuddar
- Täcke
- Elvisp
- Porslin
- Knivar
.... Listan kan bli TRÅKIGT lång..

Inlägget blir innehållsfattigt och kort.. Mamma och jag sitter/ligger och tittar på Överlevarna på tv4. Den serien påminner om filmen The Happening, som för övrigt är väldigt bra, tycker jag.
I morgon väntar en lång sovmorgon! Börjar 12.05, läser lite bok på svenskan.. Har naturkunskap sen slutar jag. Känns lite jobbigt att åka dit så pass sent för två tråkiga lektioner.
Efter det ska jag på min första balansboll träning, kan bli spännande.

Nej, nu har jag skrivit så att jag har fått korv-fingrar.. Äckligt!
Go'natt och sov gott you all! Ω

Kommentarer

sv: åh det låter roligt ju! är det fint då? :)

2009-09-07




jepser

hey, sån där soffa ska jag ha ju. fast dubbla storleken, hehehe

2009-09-17





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0