all the crazy shit i did to you


2010-04-10

Jaha ni.. Klockan var ställd på 07.20 och jag vaknar 06.30 och kan inte somna om, det suger ju rätt hårt måste jag säga! Det suger fasen get balle. Jag är ju faktiskt trött också... Skitsamma, nu är jag vaken, piggare och uppe.
Råkade somna med gårdagens sminkning, hihi, vet inte om jag ska tvätta av den och lägga på någon ny eller vara så ofräsch så jag har kvar denna.. Den sitter bra och är faktiskt rätt fin ändå så jag har nog kvar den!
Snart ska jag tappa upp mitt morgonbad och lägga mig och peela kroppen silkeslen. Fast det vet vi alla att den inte kommer bli, för det är bara jävla bullshit. Men den kommer åtminstone bli lite fräschare slätare finare och blekare, bara positiva saker (nat). Sedan bär det iväg till Café Big In för jobbelijobb till cirkus 17.00 (hoppas vi blir klara tidigare). Sedan lämna och hämta saker hos Jesper the man och efter det RALLY hem till Arboga där vi ska hämta upp snutten Elin ;-)
Vad ska vi göra då? Jooooo vi åker hem till mig börjar göra iordning oss, sen kommer Rebecca och Sara, efter det Sofia och Issa och kanske Amanda! Sen börjar vi härja och köööra. Lite senare kommer också Tim Victor Jocke, Tobbe Martin Jonthe och Robin det blir ganska fullt hus, menar det är ju bara förfest :-) Skulle dock velat ta hit lite fler, men HAHA vi har fan inte ens stolar så det räcker. Inte för att det brukar va problem men alltså, mina kära föräldrar som sedan ska skjutsa oss är faktiskt hemma under tiden och jag har loooovat att inte ta hem så många, helst inte över tio och vi blir ju 13 så det borde vara lugnt. Och som sagt, efter vi tycker att alkoholen har satt lagom med spår så får vi skjuts av mamma och pappa till "hjälmareborg", hehe. Det är en bygdegård ca 10 min ifrån mig och mitt hus här ute på landet. Och vad är det där? Jo Mats och Martina styr 20 & 18- års fest! GRYMT. Är liksom redan 130 pers som tackat ja och ska komma.. Sen vet ju alla att det brukar slinka med ett antal i sista sekund, så det kommer bli ös.

Har taggat i ca. 4 dagar i sträck, och då menar jag verkligen taggat.. Studsat upp och ner i sängen till högsta volym, städat, dansat blabla you name it. Är vrål taggad! Antingen kommer det bli sjukt jävla roligt ikväll, lagom mängd alkohol osv.. Eller så kan det bli så att jag slår över, för taggad liksom, känner att det kan bli lite spår.. Då hoppas jag iaf att det blir spår på ett bra sätt och att jag inte gör något dumt eller pinsamt! Men det brukar jag normalt inte göra så what the fuck, ALL IN:-)

Nej oj jävlar nu är klockan sju och mitt bad väntar! Börjar jobba om två timmar... Kom och fika så dagen går fortare! :-)



SEE YOU ALL TONIGHT, on the dancefloor... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0