knock you down!!


2010-04-01

Vågar inte åka till gymmet idag.. Önskar jag kunde byta plats med emma, haha! ;-) Rätt nöjd hon skulle vara.
Men hur som så tror jag att jag bangar idag, eller nå. Har ändå så förbannat ont i vaderna och fötterna. Fast skulle ju kunna köra annat och simma, tillexempel. Kanske ska göra det ändå, det är ju viktigt att röra på sig. Hmm.. Taxin går om en timme, så får fan snabba mig på!! Skulle behöva städa och byta lakarn och skit här hemma också, har spridit ut mig över hela huset..

Städa, gym? Träna hemma, städa? Gym?
Beslutsångest.... Jag vet inte vad jag ska göra... Nu blev jag stressad också.
Mest med tanke på att jag sitter i badkaret. HERÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0