mmmmiljoner indianer


2010-04-27

Mmmm, god morgon på er!
Sitter nyduschad i min svarda siden... öhm.. kimono? (skitsamma) och äter frukost! Solen lyser in genom fönstrena och himlen är oskyldigt blå haha. Såg att mamma hade inhandlat lite honungsmelon så det fick bli min frulle. Godare eller vadå? Rätt SAFTIGT!!

Igår kväll hade mamma och jag myskväll framför tvn. Båda somnade när vi kollade Svenska Hollywoodfruar och vaknade samtidigt halv tre, tippat. Då väntade en o-bäddad säng som luktade Jessica Simpson parfym? Somnade dirr i alla fall.

Nu ska jag sminka mig och klä på mig för att åka till jobbet och göra ett pass. 11-19, efter det åker pappa och jag till Ekbackens IP för att kika på damernas seriepremiär! Ska bli skit roligt att se hur dom kämpar.

Föresten så ska jag spana in en lägenhet imorgon, en etta på 41 kvadrat.. Spännande :-)

HEJSANSVEJSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0