måndag kväll


2010-08-30

Fy fan, ge mig en man!
Tänkte att det skulle rimma, typ. Fast en händig man skulle inte vara fel heller.
Då kan jag tvinga honom till att ge mig en behövlig helkroppsmassage nu, för a handy man brukar ju ha ganska sköna massagehänder, har jag hört! Och jag har rätt så jävla jobbig träningsvärk och känner att en massage skulle sitta fint!
Och när han inte masserar mig vill jag gärna att han jobbar på vårat hus. Snickrar lite, kaklar, tapetserar, målar, sätter in stora fönster m.m. En liten parentes, det måste finnas dimmer och inbyggda spots i varje rum. För att kunna uppnå OMS (Optimal Mys Stämning).
Jag vill flytta.. Ha egen lägenhet igen! Det var oerhört mysigt och skönt och soft och bra och underbart på alla sätt och vis! Det enda som var mindre bra just då var att jag låg minus en diskmaskin. Så handdisken var lite knölig, men inget problem!
Sen kan jag gärna ta ett körkort också! Att enbart tänka tanken på att slå upp teoriboken är så tung att mitt huvud ramlar ner i golvet! Det är seriöst det tråkigaste jag läst i min livshistoria. De två första kapitlen jag läste resulterade i att jag somnade mitt på ljusa dagen. Väldigt ovanligt för att vara mig.
Men så fort jag vet hurvidare det blir med mitt schema, min praktik m.m så ska jag boka allt. Helst så intensivt som möjligt.
Idag så har jag varit ledig ifrån skolan, det är jag varje måndag! Jag har varit ute och gått, tagit ett bad, tränat fotboll och tittat på mitt numera favvoprogram Paranormal State.
Jajjemän, nu vet ni var jag har tänkt på och vad jag har gjort i kväll!
Sleep tight!

Kommentarer

intressant lisa, jag kan bli din man!

2010-08-30





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0