måndag kväll


2010-08-23

There might have been a time when I would let you step away
I wouldn’t even try but I think you could save my life

Just don't give up on me
I won't let you down


Tjenixen!
Texten ovan, Whataya want from me, Adam Lambert, OFC!! Jag menar vem annars?
Nej okej, nu skojade jag lite. "He He, as kul".. Aej, men låten blir aldrig dålig och texten är bra, dock tjatig. Men vadå, det är alla låtar nu för tiden. Typ Jay Sean - Down. Vad hände? "Baby are you down down down down dooown, doooooown dooooown.  Even if the sky is falling doooooown, doooown doown."
Känns som att det finns ett mönster i låtarna som görs idag.. Upprepa allt så många gånger som möjligt så att alla, även dom jävligt sega och tröga, kommer kunna sjunga med i refrängen efter att ha lyssnat på låten en gång! Sen kanske det är så att dom vill att folk ska spela låtarna när det är fest! Och då måste det ju vara otroligt lätta låtar för att det ska hålla, typ som Geo Da Silva - I do you like a truck. Den är nog värst! "Oh likey likey, i do you like a truck" x 16564878 gånger :-)
Nu säger jag inte att jag tycker att dom låtarna är dåliga, för det är dom ju inte.. Lite drag är det allt. Så skål för de lätta texterna på dagens partylåtar!

Och idag rå?
Hej idag har jag varit i skolan. Idag har jag tränat också. Druckigt saft med. Ville ha jordgubbesaft men fick apelsin. Hejdå!
That's pretty much vad jag orkar och har lust att skriva idag.

Kommentarer

söt du är lisa! ska köpa jordgubbssaft åt dig en vacker dag;)

2010-08-28





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0