onsdag morgon


2010-08-18

Morsning korsning!

Den här natten var lite konstig, precis som de flesta andra. Somnar i soffan framför tvn till något halvdant program, vaknar upp runt tre och vet inte alls vart jag är.. Självklart blir jag ju rädd, nervös och får lite panik, innan jag inser att jag faktiskt ligger i våran soffa. Vägen till min egen säng är lite vinglig och ostabil, det är ju mörkt i hela huset och jag får helst inte väsnas så jag väcker familjen.. Så att springa till sängen är inte att tänka på. Men jag har kommit på en teknik där man gliiiiiiiiider fort som fan fram med fötterna, det har funkat ganska bra hittills.

Nu sitter jag hur som helst här, har ätit min gröt.. Den var inte lika god idag, mår lite illa.. Kan ha varit för att jag tappade hela saltkaret i den.
Men tro på fan att jag blev att må bättre när jag kom in på Spotify och upptäckte R.I.O's nya låt "Hot Girl"! :-D
Tänkte att ni ska få höra här nedanför, det blir veckan och helgens plåga tänkte jag.. GRYM! Och just jävlar, igår kväll upptäckte jag olika sjukt bra verisioner av Innas "Amazing" som ni också ska få lyssna på här!



Inna - Amazing (Buzz Junkies Radio Edit)



R.I.O - Hot Girl (Video Edit)


Kommentarer

Hej! Ja, jag går där, ska börja 2:an.

Jag trivs bra på skolan. Bra lärare, fin miljö. Det enda som inte är så bra är maten. Men den kommer förhoppningsvis bli bättre i år då vi skulle fixa matråd och kanske få en ny kock. Sen en annan grej är idrottshallen. Den är gammal och lite äcklig. Men man är ju bara där typ en timme i veckan så det funkar. Men det mesta med skolan är bra tycker jag=)

2010-08-18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0