söndag eftermiddag


2010-08-22


Skön inledning va?


Självklart förstår ni inte vad som har hänt med mina ögon. Precis, ögon! Båda ser ut sådär.
NEJ, jag knarkar inte. NEJ, jag har inte stuckig in nålar. NEJ, det är inte en ögonsjukdom. Dom dom dom, det kallas att sova med färgade linser! Inte att rekommendera.
Var ute på krogen igår, typ.. Skriver om det sen. Så följde jag med sötnosen hem efter jobbet och sov hos honom. Lat som jag var så tog jag inte ur linserna! Tji fick jag. Såg ut som ett jävla monster i morse!! Tur att jag skulle hem tidigt så jag inte hann skrämma någon.



Nu, kan jag ta snacket om att "typ vara ute på krogen".
Vi började hos Måns. Jag stressade som fan, as usual... Gjorde tusen saker samtidigt, tillslut så ansåg jag mig klar och roffade åt mig allting och pulade ner i väskan. Sen ner till Månsen. Kom självklart sist av alla, typ tre timmar senare än alla också!
Hur som, så styrde vi spel! Och efter det var jag med i matchen. Sen tänkte vi att vi skulle ta oss ut i kära lilla Arboga. Väl framme så kom panikångesten när jag insåg att min plånbok inte låg i väskan. Självklart hade jag tappat bort den, med alla mina pengar, mina kort, leg osv. Så mitt framför vakterna står jag och halvt börjar snyfta och mumla för mig själv. Så vänder jag och går bortåt för att hitta nå hörn jag kan sätta mig i och tjura lite. Då kommer en vakt efter mig och säger att killen i kassan, som visade sig vara Edwin, sa att jag var 18 och att det var okej. Men dum som jag är går jag inte in?!?! Jag muttrar något om att det inte spelade någon roll och att jag ville hitta mina kort. Som om jag skulle gått och letat ändå? NEJ.
Efter det vandrade jag runt i hela Arboga. Väntade på att plutten skulle sluta jobba. Kan ju säga att det var rätt skönt att komma in i värmen efter den kvällen. Upptäckte i morse att jag hade Köttsår med stort K på min tå! Nu blir det inte utgång på ett bra tag säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0