tisdag kväll 2


2010-08-31

Dagen idag såg ut som så, kortfattat:
» 05.40 ringde klockan
» 07.31 gick tåget
» 08.00 - 09.00 Projekt och företagande, helt okej. Rätt intressant ämne att läsa
» Emmy och jag tog oss en sväng upp på stan, farligt! Jag klarade mig, men Emmy fick med sig grymma skor hem!
» 11.40 - 13.30 Hantverkslektion, Hår (Lärde oss schamponering/tvätt med tillhörande huvud/hårmassage m.m)
» 14.08 - 14.30 tåg hem till Arboga
» 14.30 - 16.45 tidsfördrivning på biblioteket med Månsen, sen en liten promenix hann vi med också
» 17.45 - HOME SWEET HOME

Skulle verkligen inte sitta fel med en lägenhet i Arboga för att slippa alla jobbiga timmar som går åt till att enbart vänta! Tänk vad jag skulle hinna med om jag slapp allt det där. Skulle till och med få sova någon timme mer på morgonen. Gudomligt.
Nu ska jag fräscha till mig sen krypa tillbaka ner i sängen.
I morgon hoppas jag lite att Gabriella är sjuk. Då Börjar vi 08.00 och slutar 10.50. Enbart en hantverkslektion där vi ska lära oss att göra snygga läppar på varandra, KANONKUL!
G'night
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0