torsdag eftermiddag


2010-08-19

God dag gamlingar!
Idag känner jag mig ovanligt ung, frisk, stark, stabil m.m. Vet inte om det är för att jag sitter och taggar mig själv inför min första fotbollsträning på nästan ett år?(!!!!?!?) Vad hände? Varför var jag så dum att jag slutade? Säg det..
Nu ska jag go back on track, och bli grymmare än förut (bra inställning).
När jag vaknade i morse ca halv nio, fick jag panikångest och ångrade att jag sagt till alla att jag skulle träna idag. Varför? Jo ni förstår.. Jag känner ju verkligen hur jag tappat allt jag någonsin kunnat inom fotboll, min kondition finns inte osv. Kul att komma tillbaka och göra bort sig? Inte speciellt. Så jag låg kvar i sängen och halvsov och drömde mardrömmar till ungefär tolv. Sen kom mamma in och körde pepptalk, då bestämde jag mig för att lägga in massa taggmusik på mobilen och gå ut och skjuta sönder fotbollsmålet lite till. Dock har jag inte kommit dit än, håller på och "convertar" musik från youtube vilket inte går så fort. Men snart är det klart, då åker fotbollsskorna på.

En annan snäll prick har peppat mig under dagen också. Som han sa, det är klart att man inte kan komma och vara bra efter att ha varit borta ett år. Det gäller ju bara att komma igång med träningen igen! Och vadå, man spelar ju faktiskt för att det är kul!
Och allt det där är sant, bara jag som är så töntig.


Tittade på derbyt mellan Medåker och Värhulta igår, blev sjukt spelsugen.
Direkt när jag och pappa kommer hem så börjar jag skjuta..
En ribbträff och tjaa.. Ni ser själva vad som hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0