Jul Make Up - In two ways


2010-12-14

Anonym:
Snäääälla, kan du visa en sminkning och en frisyr som man skulle kunna ha på julavslutningen och julafton? Har lite smått panik...


Tack vare en kommentar av "Anonym" så tänkte jag trixa ihop en inte allt för svår make up med temat jul! Nu är det ju bara 10 korta korta dagar kvar till självaste julafton. Och innan det är det ju julavslutningar, juluppvisningar och allt var det heter. Så här kommer två olika förslag på make up inför julen!
Jag vet ju inte vad du ska ha på dig, men jag utgår ifrån att det är rött, precis som julens färg :-)



V: Brun/svart skuggning  H: Ljus-guld + eyeliner

 

 


Ljus- guld + eyeliner

 


Brun/svart skuggning



Det kommer lite "steg för steg" imorgon.. Men nu måste jag verkligen sova! God natt med er :-)

Kommentarer

SV; Klart den är tillägnad till dig gumman! :D

2010-12-15




Caroline

Haha det är jag som är "anonym". Och precis, rött och svart på kläderna :) WIIIIE båda är jättefina! Ska försöka få till den mörka först sen prova den ljusa hihi :) Thank you!

2010-12-16





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0