Musikvideo - Fix och trix


2010-12-06

Var till H&M idag och hämtade klänningar till musikvideo inspelningen, fick även mina naglar fixade av våran grymma lärare Lena och av söta Felicia! Första inspelningsdagen imorgon! Kommer bli grymt som fasen.

Måste dock påeka att jag har JÄVLIGT svårt att göra saker med mina naglar.. Typ smsa, skriva här på datorn och framförallt fixa hår, sminka och klä på mig! Men vad gör man inte för att få vara fin ;-)

P.S - Jag har önskat mig en kamera i julklapp.. Så vi alla slipper mina kassa CAM bilder!


Båda finns på H&M, 299kr för den vänstra och 249kr för den högra.
Båda är hur fina som helst! Den högra sitter verkligen som en smäck ;-)



Självklart ska inte de svarta strumpbyxorna vara på imorgon!

 


Naglar - Med lite stenar och glitter

 


Naglar - Glitter och stenar


Kommentarer

Ja men det låter kanon! :-) vi kan ha det oskrivet tills du vet vad du ska göra :)

2010-12-06




Anonym

Snäääälla, kan du visa en sminkning och en frisyr som man skulle kunna ha på julavslutningen och julafton? Har lite smått panik...

2010-12-08




Hejsan! fin blogg, såg att du var ifrån örebro det är jag med ;P

2011-01-06




vart har du gjort dm?

2011-04-28





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0