Outfit - Ett rött nytt år


2010-12-24


Jag har hittat den absolut finaste klänningen till nyår. Utan tvekan!
Att sticka ut med en röd klänning gör mig absolut ingenting, rött är jätte fint.
Den kommer från Nelly och kostar enbart 279kr! Förstår inte priset?!


Dock sabbar jag min först bestämda plan, med att ha en svart, enkel klänning för att kunna lägga fokus på make up, hår och accessoarer. Men va fasen, nyår är nyår. Då har man chansen att få bära en lite finare klänning tycker jag. Det är ett av tillfällena man får klä upp sig riktigt ordentligt. Det tycker jag ni också ska göra, klä upp er! :-)


Kommentarer
Anna Ramberg

ååh vad fin!

2010-12-25




Moa K

superfin! rött är alltid snyggt :)

2010-12-25




Anonym

Kan du inte visa en nyårssminkning med fokus på silver? :)

2010-12-28





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0