go' morron go' morron


2010-02-01

Efter jobbet igår blev jag upphämtad av Rickard och Rasmus. Blev skjutsad ut till Munktorp och en aningen förkyld älskling.. "Neeej, jag är inte sjuk jag looovar!!", så lät det hela kvällen igår. Och i morse "Lisaa.. Jag vill inte gå upp, jag är sjuk, jag har ont i halsen.." Haha, frisk in my ass säger jag! Blir bara till att vänta och se när jag åker på't. Meeeen, vad gör man inte?

Eftersom Ronny skulle upp och jobba tidigt, och då menar jag verkligen tidigt (klockan var ställd på 05.00), så fick jag sova vidare helt själv! Gick upp runt halv nio och bemöttes av ett tomt hus.. Tråkigt. För att sysselsätta mig själv i väntan på pappa så städade jag lite här inne eftersom han troligen inte skulle hinna ELLER orka göra det själv ;-) Och nu har jag roat mig med att ta några "jag har precis vaknat" bilder med hans rooooliga cam. Me like.

 : bubbleees!

 : tänk om det kunde finnas två av mig? Jag skulle i alla fall inte klaga! ;)

 : så här mycket snöar det utomhus också, just nu. och så här vig är jag. eller.. ja okej, det gjorde väl ganska ont att dra den posen, men vad gör man inte.. hehe.


När jag kommer hem så blir det pyssel i rummet! Så himlans roligt. Kommer ladda upp fler bilder på resultatet i kväll!
Ikväll hämtar vi upp Martina och drar oss ner på fotbollsträning/styrketräning.. Dock tittar jag bara på, men.. Vem vet vad som händer sen?
Efter det hoppas jag på att Ronny kommer till mig!
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0