gym gym jobb gym gym gym


2010-02-18

aloha alla svenska och osvenska!

sedan sist jag skrev har mina dagar bestått av gym, gym lite mer gym, jobb och gym. Och en otroligt seg måndag utan gym eller jobb. Var hemma och gjorde onytta! Låg i sängen och spanade film mm. :-) Det var inte roligt!

Hur som helst så har jag börjat fundera på (med Eleni's hjälp och pushning) att spara ihop till en bartenderutbildning och spendera större delen av sommaren outlandish i hopp om att få jobba där ett tag! Är ju INTE helt fel att utbilda sig i värmen och sedan på det kanske få ett jobb över sommaren. Eleni's pepp-talk igår innan jag la ner huvudet på kudden gjorde mig gryyyyyyyyyymt sugen! Jag menar, jag har ju redan lite kunskaper inom bar-livet and i like it sååå.. Hehe. Vi får se hur allting blir, det handlar ju mest om pengar just nu känns det som. Får köra som förra våren, bara jobba jobba och jobba och inte ha något liv. Dock inte så roligt. Har lite annat att tänka på också känns det som.

Igår köpte jag ett par nya work-out-pants på HM. Grymma jävlar! Dom sitter som .. hmm.. Ett andra skinn. Me like, tight och snyggt! Nu är det bara några toppar som fattas, och ett par handskar så jag slipper hård hud i händerna. Det skaver så in i bängen av att köra alla maskiner utan något som helst skydd i händerna. Aj aj.
Nu, denna morgon, beställde jag även hem lite protein i från Gymgrossisten. Det blidde la 1kg Whey-80 i hallonsmak. Tycker att det kännts bra att köra med lite protein nu när jag tränar ca 5 gånger i veckan. Så det är värt att slänga ut lite pengar på en påse till tycker jag! :) Köpte också Omega-3 tabletter och lite annat smått.. Sånt är alltid nyttigt!

Nu ska jag kasta i mig lite mat och åka iväg till gymmet. Hoppas Bellaissa kommer dit också. Alltid roligare att vara två snyggingar som blir ännu snyggare! :D

PUSS&.. klapp på kinden!

Kommentarer

Hej!

Klänningen kommer från Topshop :) Så himla fin

2010-02-21





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0