ugly things


2010-02-03


Denna dag startar jag med ett inlägg om fötter! Mina fötter åtminstone... Eller nej, ALLAS fötter...


Varför ska fötter och tår vara så himla fula? Vet inte en enda jävel som har fina fötter och tår! Och nu kanske du sitter och tänker "uuh va fan säger hon? säger hon att jag har fula tår och fötter?". Ja det är precis vad jag gör! Allas fötter är fula. Jätte fula, förskräckligt fula. Eller egentligen kanske det bara är tårna jag syftar på. Men hela klumpen som sitter på fotleden är ful. Knölar hit och knölar dit... Utstickande tentakler till tår. De flesta har fem tår, andra har sju, medans en del kan ha tre. Eller inga alls? Hur skönt vore inte det? I och för sig skulle balanssinnet bli lite rubbat, men... Tår är fula. Kapa av dom tack! Vill inte se dom mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0