17 and life


2010-02-07


Hejsan svejsan! (Barnslig inledning, men kom inte på något bättre, haha)
Hann inte skriva i morse innan jag åkte till jobbet (08.20 rullade bilen iväg) i Köping, Café Big in. Dagen swischade förbi, verkligen! Den gick jätte fort. Hade ganska mycket att göra, kanske beror på det.. Hur som helst, till det roliga, så hade jag hök-ögon på Life-butiken till vänster om oss mer eller mindre varenda ledig sekund jag fick.. Såg nämligen att dom hade 15% rabatt på alla Dalblads produkter t.o.m i morgon. "GAAH", tänkte jag och smet i väg och hämtade ett produktblad och började läsa om varenda liten produkt. Jag menar, hade ju ändå tänkt att börja med kosttillskott mm. någon gång, så varför inte passa på när det är 15%? Men eftersom jag inte hade någon aning om smaker osv så köpte jag på mig lite provförpackningar samt fyra, eller okej fem Swebars.. Syns bara fyra på bilden, kan va för att den femte ligger i min mage!! Dom ska ju fungera så bra som måltidsersättare och eftersom jag inte åt något idag så fick den glida ner på vägen hem i från jobbet i bilen. :-) Och nu sitter jag här och bara dör av längtan till att få stoppa i mig nästa! Eller trycka i mig en påse proteinpulver! Herre jesus! Måste nog snart gå och lägga mig så idag blir imorgon!

Och till bilden/bilderna..
1. Shaker, Dalblads, 33kr
2.
6st portionspåsar Whey Class+, i smakerna Vanlij, Jordgubb och Banan/Choklad, 17kr/st
3.
Swe Bar, i smakerna Lakrits, Jordgubb och Banan/Choklad, 17kr/st

Insåg nu efteråt att jag gjorde en kraftig förlust genom att handla där.. Hahahaha. Jag menar, trots de 15% rabatt jag fick på dessa produkter så har Gymgrossisten hela 3kr bättre pris på Swe Barsen (bland annat)... Portionspåsar på Whey 80+ (Iofs inte Whey Class+) ligger på 7kr/st. Men vinst gick jag på shakern som dom tar 39kr för, GRYMT BRA GJORT LISA! Eller?... Hädan efter ska jag bara göra mina köp på Gymgrossisten, eller åtminstonde internet där jag kan jämföra priser!

Ska nog köpa mig en riktigt bra bok om träning tror jag... Och kost/kosttillskott.. Känner att alla forum bara gör mig rått förvirrad. Kommentarer hit och dit "så här är det" .. "nej det är fel", "du har fel, jag har rätt" osv osv... Egentligen är det nog bara att läsa på och hitta det som passar en själv bäst! :-) funderar på pyramid.. hur som helst ska det bli grymt!

Kommentarer

haha ja jag tänkte skriva att du skulle handlat från gymgrossisten istället ;-) jag tror jag fick min shaker gratis förut när jag beställde proteinpulver :-)

2010-02-07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0