varning för obehagliga bilder


2010-02-04

Dagens tidsfördriv ute i på landet:
make up

Testade nya foundationen jag fick prov på i från kicks i söndags. Cliniques Superbalanced nr 6... Det är inge snack om saken, det var bland de bästa jag testat. Ska införskaffas snarast!


fixeringspuder @ make up store


basen är lagd. ganska osminkad..

..och här tog all min engergi slut! Jag var verkligen speedad innan det här och hade hur mycket energi och ork som helst, var inte alls trött.. men BANG sa det och nu sitter jag här och har ont i huvudet och kan knappt hålla ögonen öppna. Det är bäst att jag går och lägger mig medans jag känner en känsla av trötthet.
GOD NATT medmänniskor!
sleep tight, det tänkte jag göra.. rätt tight... haha.
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0