feg, fegare, lisa?


2010-01-28

Igår kväll somnade både jag och mamma till ett avsnitt av Det Okända.. Ska se till att ALDRIG somna till något liknande mer! Att jag somnade till det resulterade så klart i att jag drömde en massa läskiga saker i natt... Fast en sak som var bra med drömmen var ändå att jag var någon sorts hjälte, kunde flyga och att vi (jag, rebecca och isabelle vad jag kommer ihåg) var på en exotisk ö någonstans i världens hav (TACK ROBINSON, som vi tittade på innan Det Okända).
Vaknade upp mitt i natten ur mardrömmen ganska dåligt svettig, äckligt... Var kissnödig, tassade ut ur rummet trallandes på någon barnsång (eftersom jag var så rädd). Monsterhunden Gizmo låg i ett hörn och grymtade till!! Gissa vem som hoppade högt? Slutade med att jag kissade med öppen dörr. Nu i efterhand kanske jag kan tycka att jag var lite barnslig, haha.


Får ett sjukhus vara så här läskigt?
Bilden är tagen på Västerås Centrallasarett en sen kväll..
Buhh, får rysningar när jag tänker tillbaka på det där obehagliga stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0