kissnödig bloggare


2010-01-29




Oj oj oj oj oj bloggen! Nu har jag en redig huvudvärk och det bådar inte gott inför morgondagen.. Har en del som jag ska hinna med. Och det som fortfarande står oklart är kvällens bravader! Var ju planerat att jag skulle åka med mina snygga tjejer och fira Amanda som fyller 18 barre den 6e februari, MEN. Det finns ett fett jävla MEN med i bilden.. Fick lov att rycka in och vara dagens hjälte på jobbet, Café Big In, i morgon i från 14 till ca.. 19.30/20.00 och har ingen skjuts från Big in till Amanda, ha ha.
Saken är ju den att jag är bjuden till Amanda vid 19... Kul att komma en timme efter alla andra? Nej. Klart jag skulle göra det för att få fira min pluttis, men ska hem runt halv elva pga att jag jobbar morgon till kväll resten av helgen. Känner inte för att jobba trött och bakis.
Får helt enkelt se hur det blir..

På dagen ska jag äntligen söka till Stylist programmet på Plusgymnasiet i Örebro!! Längtar som bara den tills jag får börja där.

Tänkte även hinna med att träna någon gång under dagen... Hur jag nu ska hinna det, när jag bor ute i urskogen och själv inte har något körkort utan alltid är beroende av mamma och pappa.. Tur är väl att det är min tur att fylla krogen och körkort i sommar! Det är närmare bestämt 195 dagar kvar, tror jag.. Hjärnkontoret börjar sluta fungera nu.

Måste bara klämma in en till sak!! Detta är YTTERST VIKTIGT!!
Shit, balle! (Omoget). Men jag försökte slänga in en lika viktig bild, men uploadern ville inte ladda upp bilden! Så nu får jag gå och lägga mig sur i natt.. Suck. Tänkte nämligen berätta hur mycket jag älskar den "nya", om den nu är ny, Coca Cola Cherry och den gamla godingen Coca Cola Vanilla som nu dykt upp i våran lilla affär i staden. Tänkte springa in och roffa åt mig några i morgon innan jag åker till jobbet så att jag klarar av dagen! Kan inget annat än säga att jag får jobbiga abstinensbesvär när jag slutar dricka... Nästan så illa att jag började grina idag för att burken började närma sig tomhet.



BTW. Tränade idag med! Två timmar, det gick hur bra som helst. Gillar livet ;-)
P.S... Är jätte kissnödig. Inlägget skrev jag på max tre minuter!!! Hihi
PUSS OCH GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0