tv groda


2010-06-02

Oohh ge mig en tv!! Att livet kan vara så himla tråkigt utan TV och med ett segt internet. Ja men på riktigt, vad är det första man gör när man kommer hem i från jobbet klockan åtta en kväll? Jo antagligen tittar på tv eller film eller något för att bli trött och kunna somna. Här sitter jag utan tv och med ett så segt internet att jag inte ens kan titta på PLAYtv på internet!!

Idag börjar jag klockan elva och slutar tre.. Direkt efter ska jag gå till måleribolaget och titta ut tapeter till lägenheten så jag kan komma i ordning någon gång. Sen kanske det blir fotbollstittande eller något annat roligt. Hoppas jag hittar på något skoj!

Sen måste jag bara säga att jag måste seriöst ta tag i träningen igen.. Vet inte riktigt hur det funkar med mitt N
Acticort i från Arboga´, här i Köping. Det borde ju liksom fungera eftersom de sammarbetar osv. Får gå dit och fråga idag kanske, eller ringa..

Nej nu måste jag ta och gå till jobbet, eller rättare sagt, gå en omväg till jobbet så jag får lite mer motion. Tog mig faktiskt en lång powerwalk i morse vid halv sju runt Köping, vet verkligen inte hur långt eller kort det blev, men det tog iaf över en timme.. Så det var nog bra. Men lite mer skadar absolut inte. Puh!

Have a nice day you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0