countdown begins at 61


2010-03-09

guess what? flyget är bokat! dock endast dit då jag inte vet när jag ska åka hem.. resan bär av den 10e maj istället för den 14e, vilket innebär att jag får hela en veckas semester innan kursen börjar! skönt att hinna fånga lite sol, gymma och ladda inför kursen som jag för övrigt tror kommer bli grymmast!
Biljetten gick på 2119kr exakt. Måste försöka hitta på ett sätt att tjäna lite mer pengar på så jag slipper leva på vatten och vatten där nere, he he. Samt så jag kan inhandla lite grejer innan resan! Iofs är det ju inte värre än att jag snor lite pengar ifrån fonderna, och sätter tillbaka dom efter hemkomsten. :-)

Så 10e Maj bär det av till Ayia Napa, med Eleni, där jag stannar i en månad, planerat, sen eventuellt beroende på hur dagsläget ser ut med allt och alla så kanske jag stannar lite till och jobbar. Sommarens bränna är räddad känner jag, ha ha. Hon jobbar och sliter på till oktober hon, galet! :-D




Är oerhört glad nu, anteckna tack!
P.S - Det är 61 dagar kvar tills vi åker.

Kommentarer

helt jävla sjukt, nu kör vi

2010-03-09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0