men fy fan!


2010-03-30

hallå i stugan!

Var på gymmet idag.. Mina ben bar mig 2,5 jävla mil på bandet.. Varav de sista 5km utan skor, haha. De förbannade skorna är så kassa, skoskav och sår får man utav dem!!
Ligger minus 1500kcal idag iaf, känns bra inför beach -10, haha (SKÄMT... eller?) Känns som att jag har bra tidsfördriv nu när jag inte har någon skola iaf, vara på gymmet istället.. Duktigt! Bara fotbollen som saknas.

Och just ja, på tal om mina dåliga skor.. Tror att det är deras fel iaf, eller så är det för att jag tog i lite för mycket, som gjort att jag inte kan gå.. Rumpan, baksida lår och vader.. Finner inget bättre ord för dessa områden: PAIN!!!
Så grymt snuskigt ont har jag, kan inte riktigt säga om det är träningsvärk eller inte.. men.. Känns som att det försvunnit lite överflödigt därifrån, hahaha.
Simmade idag också, det var grymt tråkigt.. Går ju inte att andas med hela kroppen under vattnet.. Så slutade efter tio längder.. Man kan ju inte var skapt för allt ;-)

Nu ska jag antingen ta ett bad eller gå ut och gå.. Det är svårt.. När jag väl är igång är det svårt att sätta stopp.. Så tror det blir en promenad.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0