uptown girl..


2010-03-04

filmen jag fastnat framför ikväll är Uptown Girl på tv3 med Brittay Murphy, som för nån månad sedan dog... Otrevligt det där.
Vad har hänt idag då? Jo men visst sörru.. Vaknade upp bredvid Ronny lite föööör tidigt.. sisådär halv åtta, när jag faktiskt fick sova till tio. Varför vaknade jag så tidigt då? Hehe jo möjligtvis för att mannen i mitt liv låg och pratade i nattmössan, haha! Han sa något om "upp, ner, ner, lite höger, upp.. 479.. ja bra" .. ungefär så löd hans konversation med sig själv. Söt är han i alla fall :-)

Klockan tolv fick jag skjuts in av honom till jobbet där jag blev kvar i ynka tre timmar.. Men det var skönt att jobba kort pass idag. Imorgon väntar the killer passet.. Från 09- ca. 20... Sköna timmar det där! Cash is king, höhö.

Efter jobbet kom pappa och hämtade mig, sen åkte vi hem till urskogen. Dom åkte ner till Norrköping för att hämta syster Malin! Jag fick en eftermiddag/kväll alldeles för mig själv här i huset. Det sög samtidigt som det var jäkla skönt. Tog ett bad och.. Uhm... Bara fördrev tiden med.. gud vet vad! Fick inte hit nå sällskap... Suger att bo på landet (när man varken har körkort eller bil)... Annars är det rätt trevligt! Nu har hur som helst hela familjen Stenström samlats under ett och samma tak.

Har även fått mitt "gulliga" sms ifrån min pojkvän som blev skyldig mig det när han inte kom och gjorde mig sällskap denna dag. "Hej min lilla honungsrulle"... Började han smset med. Hahahaha. Jag menar, wtf. Vad är en honungsrulle? Något sött i guess. Trevligt med omtanke i alla fall. Nu kan jag sova gott, he he :-)


Puss & God Natt
kom och fika imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0