v som i vilt... eller som i vagina


2010-03-07

Hahahaha.. Ursäkta det enormt spralliga inlägget från igår/inatt.. Fick syn på det nu!! Det är inte lätt när man dricker öl inte.. Något jag inte ska göra om i alla fall.. Har lidit av svååår huvudvärk hela dagen idag, men det är smällar man får ta. Blir inge mer festande på ett tag känns det som nu.

Har bland annat kännt på hur det känns att sova i en trappuppgång, inte alla dagar man får göra det, riktig upplevelse må jag säga.. Inte så obekvämt som man kan tro. Dock hade jag märken efter järnräcket i pannan när jag vaknade, dom gick inte bort på ett tag.. FULT!! Och så vandrade jag till jobbet.. stog dock utanför dörren i kanske 20 min för att min hjärna vägrade komma på koden in, resten av huset var ju låst, härlig start på dagen. Tror mer eller mindre allt gick lite fel idag, tur att det var som lugnet före stormen fast utan stormen hela dagen idag. Kunde t.o.m gå och drömma mig bort bland kläderna inne på HM i 20 min typ.. Underbart.
Kände mig så risig så smet in på Kicks också och bad Amanda fräscha upp mig lite.. And she did. Sminkade på lite så jag slapp se så trött och glåmig ut, mycket välbehövligt, mycket tack! :-)

Efter jobbet småsprang jag hem till Jesper (det var så snuskigt kallt ute) där han och min kära pojkvän låg och gosade i soffan med täcken och kuddar.. Såg faktiskt riktigt mysigt ut, haha! Fast sen kom jag mitt i alltihopa och förstörde. Där kunde jag stannat resten av kvällen.. perfekt chill för denna bakisdag. Innan jag gick hann Emil, Jacke och Malin också trampa in genom dörren.. Fullt hus liksom. Och nu.. nu ligger jag här, i min obäddade säng. Mmm den har inte ens några lakarn BUUUHU. Rev ur dom i förrgår morse.. Så jäkla skönt att sova utan lakarn. Varför vet jag inte. Men har ni inte provat så, do it! Måste i alla fall orka bädda ihop den nu snart.. Kanske efter mitt bad som jag ska ta? Kan dock hända att alla mina krafter stannar kvar i badvattnet och rinner ut genom avloppet.. Och då blir det jävlare mig ingenting gjort.
Har ätit lite också.. Majs, och lite sallad och en matsked lax. Magen protesterade redan där. MEN, nu har jag gått och blivit sugen på Annanas så kan hända att jag stabbar den i magen och börjar äta på den också. Färskt.

Upptäckte att jag missade Gossip Girl nu också.. det var ju pricken över i:t, verkligen. Gör min kväll tråkigare?
Ja ja nu ska jag sluta klaga.. Tar och stoppar annanasen i käften så det blir tyst.

he-ppå-er ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0