Ayia Napa, dag 7


2010-05-18

Ha ha ha halla dar! Tanken var val kanske att ha skrivit lite mer har ifran, men det har inte gatt sa himla bra.. Men egentligen, va fasen ska man sitta vid datan for nar man har sa mycket annat att gora! ;-)
Na, vad har vi gjort sedan dag 1 da? Jojjeman, vi har minsann solat for mycket.. sa mycket att jag fatt osexiga solexem i ansiktet, sa mycket att Eleni fatt vattenblasar och flagnat. Behover vi saga mer? Tur att det var en molnig dag da vi holl oss inomhus mer eller mindre hela dagen da sa allt kunde laka och bli battre, hehe.
Vad har vi mer gjort? Mjaaaa ena kvallen blev det lite tequilarace for mig och Eleni... PUNKT. Bilderna fran den kvallen ar sekretessbelagda och INGEN kommer nagansin att fa se dom, hahhaha.. Igar va vi ute och dansade lite for mycket ocksa, har ont i rumpan.. Men det ar fint!
Sa kort sammanfattning.. vara dagar har bestatt av massa solning, utekvallar.. eller oj, utenatter! Blandat med en javla massa Harry Potter tittande pa svenska, samt annat smatt som promenader hit och dit och blaha blaha. Grymt roligt och skont har vi det har i alla fall! Men pa fredag sa ar det slut pa det roliga.. ELLER?! Sitter har och ska skriva ut min flygbiljett men sa far jag hora att arlanda ar stangt?!?!??! Inget javla avbestallningsskydd tog jag heller fastan pappa insisterade. Ooohhhhh!
Visst vill jag stanna kvar.. men 2400kr at skogen, njaaa.. Och en lagenhet dar hemma och ett jobb.. Allt vantar pa att jag ska komma hem ju, haha. Och sjalvklart, Sofia min plutte!! Saknar dig som bara den! Finns andra som jag kanske saknar liiiiiite granna ocksa.. hehe.. typ mamma och pappa ;-)

Nepp, nu ska vi ta oss hem till lagenheten for att duscha och laga mat.
Ha det kanoners! Gor ingenting vi inte skulle gora har nere.. "SKOJA"
Kram och hejda, bilder kommer upp nar jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0