hjärnkontoret vill ta semester


2010-05-07

Då är det snart bara två dagar kvar.. Egentligen är det nu i natt jag måste bestämma mig för vad jag ska göra. Men har verkligen inte ballsen att göra det!! Måste få lite mer hum om lönen, schema, tider, mm här hemma på jobbet och verkligen göra klart att jag SKA vara borta två veckor, inte mindre, och att jag SKA sluta 1a augusti så jag hinner med körkortet här hemma... Vill ta beslutet efter all info som jag får imorgon, hope it's ok!

Men va fan, jag HAR jobb nere i Cypern, jag KAN åka hem när jag vill, jag FÅR semester... Men vill jag verkligen helt förstöra allt med saker och ting här hemma? Om jag åker är det ju helt kört känns det som. Är det verkligen värt det? Nej... Men.. Jag vet ju inte, vem säger att det blir bra av att jag stannar? Ingen, och det är just precis det! Har ´0 att gå på, hur lätt är det att ta ett beslut då?

Vad skulle jag må bäst av?
Lite feedback tack, hjälp mig då!!


if it's meant to be, it will be..


Kommentarer
Soffan

pussss, vet att du komma göra rätt till slut vännen!

2010-05-08




Anonym

Klart du ska åka:) du är ung och har allt i världen framför dig. Du kommer garanterat få ditt livs upplevelse och den lilla tid av ditt liv du kommer spendera där borta i Cypern kommer det inte hända ett skit här hemma värt att må dåligt över att man missar. Tro mig, du har hela livet framför dig, våga chansa, ål

på ditt livs äventyr och skulle det vara pest o pina, boka ett flyg hem. Allt här hemma finns alllllltid kvar! Hoppas det var till någon hjälp:)

2010-05-08




ja jag tycker också att du ska åka. det blir säkert skitkul!

gör som du känner för, blir alltid bäst då!

2010-05-08





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0