1 maj, lördag


2010-05-03

Vad hände igår egentligen? ....
Jo efter jag jobbat klart, ca 17.30, så begav jag mig hemåt för att fort som fan riva ur sängen och vädra mina täcken osv.. tänkte att jag skulle hinna bädda om innan stadsbesöket Sofia kom, men icke, hon var för kvick!
Vi drog ut och grävde mask i växthuset. Tror någon har begravt ett lik i den jorden!!! Jävlar vad snuskigt det var, hittade benknotor mm! INTE OK. Sofia var hets-grävarN och mask.. tjaa det hittade vi så det blev över haha. På sista stället vi grävde hittade vi även Snake-Eye!!! En mask lik en orm! Jag skojar inte den var så brutalt stor och den reste sig precis som en orm, ni vet höjer huvudet, och bara stirrade på oss!!! Vi hade heller inte hjärta att spetsa honom på kroken när vi metade..

Ja efter maskletandet så slängde vi i oss lite maaat och sen packade vi ihop oss och rullade ut med bilen till hällarna och den fina bryggan. Hade med dunderhögtalaren till mobilen också som spelade Gyllene Tider som aldrig förr.. (DEN ÄR BORTA NU BTW, är den i din bil sofia eller?;)) Ja och till själva fiskandet.. Vad tror ni? Nappade det något? Fick vi någon fisk? .. Kan väl säga såhär att: Sofias flöte drogs ner under ytan betydligt flera gånger än vad mitt gjorde :-( Dock fick ingen av oss firre, men jag har en teori på varför.. Vi var ju där så sent, fiskade från åtta till halv tio, det hade blivit sjukt mörkt.. tror dom hade gått och lagt sig!

Efter fiskandet så åkte vi hem, myste ner under min isbjörnsfilt och tog lite jordgubbar melon och glass till High School Musical 2.. Båda nicka till hehe och Sofia lämnade mig under sovtimmarna ohh!! Får väl sällis en annan gång istället ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0