askmoln, försvinn!


2010-05-10

Okej.. nu håller jag på att tagga för Cypern resan på riktigt!
Eleni vet inte om vad som väntar när vi kommer ner, hehe.. Klart som fan vi ska göra allt som man brukar göra när man är utomlands och på Cypern, MEN...
Vi ska bege oss till:
Karpaz National Park för att leta efter vilda ginger (hahahaha) åsnor som är unika för just Cypern.
Paphos Forest station och spana efter Moufflons, typ.. Stenbockar, med stora häftiga horn.
"The visitor may count himself lucky if he sees a moufflon - a symbol of Cyprus."
Water World självklart.. många gånger om!
Snorkla vid blue lagoon vill jag också göra!!

Sen har jag massa andra idéer.. men nu är jag jävligt trött och har för ont i huvudet,
så ska lägga mig och titta på Anna Anka söker ny assistent! Natti, gör en sista blogg uppd. innan planet går imorgon!
God natt och sov gott på er, det ska jag försöka göra nu.. ouh.
Rough desicion imorgon






r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0