måndag kväll


2010-11-15

Hej och hå!
Som ni vet så hade jag uppskrivning idag.. Klockan 13.30 närmare bestämt!
Körde till Örebro, dränkte ner hela ratten med handsvett. Nervös? Ja en aning. Kom dit typ 12.50, gick tre trappor upp och upptäckte att jag var helt själv där uppe. Inte en enda jävel var där? Hur som helst så gick jag in och satte mig i fotoautomaten och tog några fängelsefoton. Ja, för inte fasen såg man ut som en normal människa på korten. Blev ett liknande foto som det på mitt pass! Alltså ser jag ut som en skrämd, dränkt katt som precis fått något stort uppkört i fel hål!
Okej, nog med inside information. Svettades ner hela körskolans datormus också, förvånar mig inte om den gick sönder efteråt. Kortslutning eller liknande!
Lägsta antalet rätt för att vara godkänd var - 52
Högsta antalet rätt man kunde ha var - 65
Mitt resultat var... Dom dom dom - 61
I MADE IT! Det kom några liter eftersvettning när jag väl fått reda på resultatet, men det var det värt! Nu sitter jag och är nervös för morgondagens uppkörning! Jag menar, hur lyckat är det att det ska frysa på som fan i natt och bli blixthalka till i morgon bitti? Inte så.. Men.. I can handle the situation, tror jag.

Kommentarer
carolina westin

lycka till min fru! du klarar det:D<3

2010-11-15





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0