måndag kväll 2


2010-11-15

120 palette WARM
Om jag säger såhär... Enligt mig är ALLA ögonskuggor grymma, om du har rätt eyeshadow primer!
Alltså, har du något kletigt på ögonlocket innan du applicerar ögonskuggan är det självklart att det fastnar bättre och att färgen blir starkare! Jag använder mig av MUS (make up store) High Tech Lighter. Den är riktigt klibbig och finns i många nyanser. Min heter Cleo (gulskimrig) och kan beställas online på Kicks. Eller nej, det kunde den inte! Men den finns på Make Up Stores butiker.
Hur som helst så rekommenderar jag paletten varmt! Det finns många fina färger i olika nyanser. Dock är det inte så jätte många matta ögonskuggor, de flesta är lite skimmriga.


 


Doppade fingrarna i några färger för att ni ska kunna se hur pass pigmenterade dom är!

 


De vänstra skuggorna är applicerade, som de är. På de högra så har jag använd min high tech lighter under! Kolla skillnaden! Rekommenderar verkligen er att köpa en sån. Du spar på dina skuggor nå så otroligt.

 


Här ser ni också vilken enorm skillnad det blir. Pigmenten syns mycket bättre på vått underlag!


Kommentarer
Pernilla Kosmetikan

Hej Lisa

Blev rekommenderad att titta på din sida och nu är det gjort. Vi letar bloggare som brinner för detta inkl hårvård. Tag kontakt med mig. MVH Pernilla

2011-02-08





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0