onsdag kväll


2010-11-03

Dagen som jag längtat efter!
Jag körde oss mot Eskilstuna först, när vi efter 1/3 av vägen helt plötsligt fick en knäpp! Jag ville ju köpa geleblod för att kunna sminka sår, och det hävdade mamma att dom inte hade i Eskilstuna då varken Panduro eller liknande affärer finns där (vad hon vet). Så jag vände bilen och trampade gasen i botten och swischade till Örebro och Marieberg istället!
Fick med mig lite hem. Lite nödvändiga saker, spana in vad på bilden!




1. Beige jacka, 599kr, Bik Bok. 2. Svart långärmat t-shirt, 149kr, Gina Tricot.
3. Svarta strumpbyxor, 59kr, Gina Tricot. 4. Lösögonfransar, 39kr, H&M.
5. Brun kajal, 39kr, H&M. 6. Ljust puder, 49kr, H&M. 7. Pärlvit loose eyeshadow, 39kr, H&M.
8. Make up svampar, 25kr, Kicks. 9. Gele blod, 66kr, Panduro.

Hade en himla tur med jackan! Det var helt slut inne på Marieberg.. I alla färger (svart, blå, beige). Jag ville ju verkligen ha den där i beige. Så jag gick fram till en av tjejerna som jobbade där, drog på den sorgsna minen och hundögonen och frågade om dom absolut inte hade någon mer. Då sa hon att det var en av tjejerna på BikBok i stan som hade lagt undan en, i XS (my size, yey!), åt sig själv. Men hon visste inte om hon skulle ha den eller inte. Då ringde i alla fall den här tjejen till dem på stan och frågade och berättade att det var en kund som jätte gärna ville köpa den. Och som ni ser nu, så fick jag det ;-)

Kommentarer

skit snygg jacka :D

2010-11-03




Åh, det blev den där jackan :D SNYGGT!

2010-11-04





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0